در بخش اول و دوم این سلسله مقالات با مفاهیم اولیه مربوط به نرم افزار اکسس و برخی مفاهیم مربوط به جداول آشنا شدیم. در این بخش نیز به بررسی بیشتر روند ایجاد تغییرات و اصلاحات در جداول که همان بانک های اطلاعاتی نرم افزار اکسس (Access) می باشد می پردازیم. برای تهیه صورت وضعیت، تعدیل، تهیه فرم های خام، بایگانی اسناد و مدارک پروژه، بایگانی صورتمجالس و صورتجلسات، انبارداری، نیاز های روزمره دفاتر فنی در کارگاه های عمرانی و ساختمانی و هر آنچه که از یک بانک اطلاعاتی انتظار داریم می توانیم از نرم افزار اکسس (Access) در رسیدن به اهداف خود استفاده نماییم.
- ۹۷/۰۳/۰۶